Navštíveno 29799x
03.11.2013, 00:41 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-11-03 00:52:03
Pomalu dozrává čas výměny sedadel ve Žlutce a zvažuju jaké sedačky a pásy koupit.
Sedačky chci skořepinu (na karbon fakt nemám :-D), černé, možnost 5ti bodu. Zatím u mě poměr výkon cena vítězí tohle:
[ Link ] Pásy chci 5ti bodové (při extra dobré nabídce i klasika 4řbod), uchycení buď šroubem a nebo na oka a hlavně šíře 3". Vcelku se mě líbil poměr výkon cena/vzhled RRS, ale nějak nejsou a ani nevím co je vše dostupné v ČR. Taková Takata, Williams apod. by nebyly marné, ale nějak jsem ztratil přehled v těch tuning/racing shopech.
Díky.
Těžko seženeš něco dospělého za lepší cenu :) OMP je obecně relativně velmi levná značka.
A pásy na speedpru GT2i jsou špatné?
[ Link ] Našel jsem toto ve výprodeji:
[ Link ] Netroufám si to hodnotit, ani rozměry tam nejsou :)
[ Link ]
pan Němec, NC power. Pěkná, laminátová, v černé barvě, vyrábí to jako kopii Sparca, lakovaná, váha 4.2kg - cena 5500,- nová. Pokud chceš tu samou v karbonu, je cena tuším 9800,- a váha 3.4kg. Sedadlo vypadá totožně
[ Link ] Pokud chceš, zítra vyfotím, mám je v impreze. Sedadla jsou bez homologace, ale na volný pohár, do provozu atd samozřejmě nadstandartní.
btw speedpro.cz nejhorší obchod. Objednal jsem 2x karbony na podlahu a dveře a doposud je nemám. Kolega objednal 4 bodové pásy a jedny přišly modré, druhé černé. Namísto 2x černých. Objednali jsme taktéž boty OMP ve velikosti 44 a přišly 43...
takže opatrně. Na rallyinzert.cz nebo .sk určo koupíš komplet 6ti / 4 body do 1500,- za pár. Jen si je vypereš.
03.11.2013, 18:49 |
gizmi Tuner: za sedacky nemohu mluvit, ale za pasy rozhodne ano. Myslim ze nenajdes vetsiho blazna pres pasy, mam to jako konicek. Aktualni nabidka zde:
[ Link ] , ale muzeme spolu neco vymyslet. Mas to ke me kousek, tak se muzes stavet a hodime rec ;) Kazdopadne OMP ma technologie od Schrotu, to same Sandtler, atd atd.. Jedina firma, ktera ma vlastni vyzkum je proste v Evrope Schroth a podle toho to tak vypada. Trebas Sparco pasy jsou humus jak kvalitou, tak zpracovanim a je videt, ze proste delaji vse a pasum se nevenuji. Dobre jsou Takaty, ale tezko poznas origo VS Fake a origo nezaplatis (podle me zbytecne drahy). Jak rikam, je to na dlouhou diskusi, muzem se domluvit a stavis se. Mam jich doma mraky (nove, vystavene i pouzite) ;) Ale venuji se pouze kategorii street (= v Nemecku schvalene pro bezne jezdeni). Zavodni jsou uz pro uziti Hans systemu a do toho nedelam.
PS: ty pasy co maji ve Speedpru bych VAZNE nebral. Hracka do auta ? Fakt ne.
Sparco a humus? To mluvíš o nejakem tunackem za dva litry ne? :) Jinak pravda s TAKATou, jedny z malá co drží a nemají problém s povolováním.
03.11.2013, 23:24 |
gizmi Rajdlos: od koho myslis, ze ma Sparco pasy? :D Nemyslis snad, ze Sparco ma laborator :o) Sparco je obchodni znacka jako treba Nike a proste jen prodavaji sve veci se svym logem. Pasy maji proste strasny, mel jsem v rukou nekolik kusu a pokazde humus. Uz jen ten kus lepenky (nebo co to je) misto kuze, atd.. Proste pasy se jim nedari a kdo vi, kdo to pro ne dela. Schroth ma jako jedina Evropska firma vyvoj a proste umi. Proc se do vetsiny letadel davaji Schroty? To o necem svedci. Vetsina znamych firem, ktere delaji pasy, tak maji licenci od nich a delaji pod nima. Co se Takaty tyce, tak jak jsem psal - jsou predrazeny. Schroth je umi stejne kvalitne a levneji (dovoz je drahy - tedy pokud se bavime o stejnem vyrobku a to o pasech pro zavodeni a to s pouzitim hans systemu. Proto take takova sirka popruhu. Na pouziti bez jsou zcela nevhodne (viz vystup z testovani Schothu) a pokazde kdyz vidim nejakeho tunera s megapasama jen tak, tak se smeju. Vse ma svuj smysl. Co se povolovani tyce - vis proc se to deje? Zkus hadat. Ze by vytazene vlakno? Sportovni pas se ma po nehode vyhodit, ale to se nedeje. Cesky tuner pak koupi za super penize pasy a pri nehode pak nadava :D Jak pisu - je to pomerne veda a je to bezpecnostni prvek, takze kupovat noname je jako prochazet se po rimse. Velke riziko.
S tim Sparcem mas nejaky dukaz nebo jen fabulujes? Add povolovani. To je tezky ja mluvim o voze a ty o koze. Sorry ale evidentne si od sparca jezdil minimalne s nejakym tunackym. Protoze zavodni pasy maji na hodne vysoky latce. V motorsportu patri k tem vice pouzivanejsim. Me by zajimalo hrozne z ceho ty dokazes jen tak posoudit kvalitu ruznych znacek? Si nechal u nich delat rozborku? :)))
04.11.2013, 10:55 |
gizmi Rajdlos: v Nemecku v motorsportu nikdo pasy Sparco nechce a oni moc dobre vedi proc :) Znovu ti opakuji, ze Sparco NEMA vlastni vyvoj a vlastni vyrobnu! Stejne jako trebas Sparco kola, tak pasy se vyrabi v nejake fabrice a nechavaji si jen nasit sve logo :D Na vlastni oci jsem videl srovnani Sparco (a i jinych znacek) se Schrothem a proste jsou to smejdy. Pasum se venuji uz pres 10 let, jezdim do Schrothu a rukama mi proslo opravdu HODNE ruznych znacek.
K povolovani: nechapu o jakem voze mluvis (kdyz ja o koze), ale pas se ti muze zacit sam povolovat v mistech stelovani pouze ve dvou pripadech. 1. je to smejd (china, hracka, proste nekvalitni smejd) a 2. jedna se o kvalitni pas, ale jiz ma vytahane vlakno (na pohled to rozhodne nepoznas a pri jizde se budes neustale muset dotahovat, protoze ta spona nebude drzet tak jak ma). Dohadovat se vazne nechci, ale vim jak vlakno funguje (tedy u kvalitniho pasu) a proste je to fakt.
Nikdo je nechce a proto má německý Sandtler jedny z největších obratů v EU, co se týče Sparca :))) Pokud na to máš nějaký důkaz, tak ho zde předlož, jinak jsou to jen plky.
Btw. Já mluvil o povolování pásů během závodu (voze), tys mluvil o tom, že si ho koupí nějakej tuner po bouračce (koze).
Neberu Ti Tvé zkušenosti. Věřím, že pásům rozumís, ale pokud nemáš pádný argument o tom kde se Sparco vyrábí, je zbytečné o tom vést další debaty a polemizovat o tom. Jinak kola Sparco jsou OZ ;)
A poslední věc, nevěř pohádkám, že vše čínské je šmejd, nežijeme již v době vietnamců, vyrábějí tam značky jako RRS atp. Které patří také k těm lepším. V tajwanu se vyrábějí dokonce většina pásů s FIA.
Já se taky nechci dohadovat, ale je úsměvné, jak někdo napíše o něčem, že je to sračka/šmejd/hnůj, ale nedokáže si ten svůj subjektivní názor nijak obhájit. Prostě to tak je a hotovo :D Jezdí k nám spoustu zákazníků, kteří Sparca používají a pouze jeden pán, který má cca 120kg, měl problém s povolováním, ale jen upozorňuji, že ten jich vyzkoušel několik, kde ten problém přetrvával, dle mě špatný úhel/sklon pásu, výběr sedačky, ukotvení, může to dělat kombinace těchto faktorů. Ne vždy za to může jen pás ;)
04.11.2013, 11:49 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-11-04 11:50:53
Předně sorry za název tématu, ale nějak to nepobralo 3" pásy.
-Hans-: RRSka se mě líbili i vzhledově, černý pás s žlutý nápis v barvě auta. Navíc by mě stačil 5ti bod. S tím OMP že je levné jsi to myslel = špatné? Popravdě raději bych OMP než nějakou noname sedačku, přece jen to má homologace a nepatlal to nějaký "jouda" na koleně.
manolo: Dělané sedačky mám teď a docela rychle vybledli a ergonomie taky nic moc. Chtěl bych spíš něco značkového. Co se týče rallyebazaru s jedním z kluků se znám a určitě bych to zas nakupoval osobně, mám to kousek.
gizmi: Díky za tipy, ale nějak mě nejde do hlavy proč by tuningový 2" pás byl lepší jak závodní 3"? Mě třeba ty 2" na okruhu poměrně řežou a tlačí na klíční kost a tak jsem chtěl široké, plus i zapínání přes celokovový mechanismu na mě působí důstojněji než ty "plastové" přesky.
Rajdlos: Co bys Ty doporučil, určitě máš taky široký záběr, ještě nebyl čas mrknout na stránky.
04.11.2013, 12:01 |
gizmi | Upraveno: 2013-11-04 12:01:58
Rajdlos: :D :D :D Sandtler je odnoz Schrothu (resp. vyuziva jejich laborek, atestu, atd), takze pokud mas overeno, ze Sparco spada pod Sandtler, tak je jasny, odkud maji technologii (byt zastaralou).
K povolovani - u jakeho pasu se ti to stavalo? Byl novej? Ja jen ze oba piseme o tom samem, ale ty tvrdis, ze ne. Viz co jsem psal - bud pas byl po rachanci a nebo nekvalitni.
Ja si nebyl jisty tema OZ, tak jsem radeji napsal vetu obecne. Kazdopadne Sparco snad ani nema zadnou fabriku, je to jen znacka, ktera se nasije na jiz vyrobeny vyrobek jine firmy.
Nerikam ze vse Cinske je spatne (sam jsem delal technologa u hlavovych a loketnich operek do aut a z 99% to sijou sikmoocka, byt v CR) ...ale take vim, ze Cina a Cina. Stale se lepsi, o tom zadna.
Jak ti mam obhajit neco, co jsem videl na vlastni oci? Sam jsem sedel u testeru v Nemecku, proste vim sve. Blbe se obhajuje neco, co jsi videl a nemas dukaz :D Ve vetsine fabrikach ani fotit nemuzes :( Jinak mezi nama:
1.
[ Link ] Tohle je system Schrothu prodavany v roce 89-90
2.
[ Link ] Tohle je ten humus, o kterem jsem mluvil a ktery byl na testech. Uz jen ten vlnitej papundekl misto kuze je kekel jak svina :D
Jak rikam - vychazi ze Schrothu, ale proste zastarale. Oni si zakoupi licenci (patent) a nekde v Tajwanu si to nechaji udelat pod svou znackou. A ted me rekni, proc bych to mel kupovat, kdyz muzu mit o 700,- drazsi (oficialni cena, nejde moc srovnavat, ale i tak dejme tomu) lepsi a hlavne novou a bezpecnejsi technologii a navic delanou v Nemecku ? Je to zkratka na kazdem.
Tuner: výrobců je hodně a cokoliv s FIA, bude hodně kvalitní. Pro ty účely, pro které to má většina lidí, co jezdí s autem občas na okruhu, ten potenciál pásu stejně nikdo na plno nevyužije.
gizmi: Sandtler si nechává dost věcí vyrábět od Sparca, ať už se jedná o overally, sedačky nebo jiné závodní věci. Btw. Mě se to nestávalo, ja nejedzím rally :) Mluvím o zkušenosti zákazníků a o soutěžákách, nikoliv "tunerech" :)
Add Tvuj odkaz na Sparco, to je to o čem jsem mluvil, srovnáš zde tuningový pás, který se vyrábí v Číně (jako většina produktů z tuning řady Sparco) za pár stovek s plně závodními pásy s FIA. A tvrdíš obecně o Sparcu, že je to humus :) Přijde to jen mně divné? :D
04.11.2013, 12:15 |
gizmi Tuner: viz vystup z technickeho oddeleni:
[ Link ] muj rychlej preklad:
Pro vysvětlení, proč je technologické použití 50mm šířky pásu účinnější než 75mm (často k vidění u konkurence),
by se měl každý podívat na stavbu lidského těla. Pánevní hřeben (na obrázku IC) je součástí pánevní kosti,
která vyčnívá nad boky. Mluvíme zde i o pánevním ohybu (IC), který se nejvíce odhaluje právě v sedě. 50mm pás
dokonale pasuje do tohoto pánevního ohybu narozdíl od 75mm šířky pásu, který vyčnívá přes hroty hřebenu. Dále pak
z testů vyplýva, že 75mm pás má procentuelně méně dosedací plochy ve srovnání s 50mm.U 75mm šířky bylo
na stehenní kosti, kam pás doléhá, při prudkém nárazu nalezeno více pohmožděnin. Z důvodu, že 50mm šíře přesně
leží v pánevním ohybu, může být vpředu od 25mm do 40mm uložena spona (napínák bezpečnostního pásu) a je tímto i
o hodně komfotnější oproti silnější variantě. Další výhodou přesné pozice v pánevním ohybu je fakt, že se zde
redukuje riziko vylezení přes hřeben a inicializuje se "Submarining". "Submarining" je jev, kdy se tělo ponořuje
směrem pod pás, což může způsobit zranění vnitřních orgánů od otlačenin samotného pásu. Při nárazových testech
se ukázalo, že čím více pevnější upnutí pásu bylo použito, tím menší jsou škody na hrudi, hlavě a krku. Neexistuje
rozdíl mezi pevností pásu 50mm nebo 75mm, protože musíte překonat stejné břímě hrudi. Další výhodou 50mm pásů oproti
75mm je, že se značně snáze montují a pasují do více sedaček.
Jinak plastovou presku nema zadny pas - je to jen prekryt ;)
Ke klici kosti: pouzivas polstarky? Pokud jezdis bez nich a jen s pasem, tak se nediv. Po nehode by jsi mel moc krasny pozdrav na krku :D (a to je bohuzel vlastni zkusenost, ale zase diky tomu jsem se zacal hodne zajimat o sportovni pasy). Provoz bez polstarku je jako sedacka bez polstrovani :D
04.11.2013, 12:36 |
gizmi Srovnavam edice street, tedy pasy do auta na bezne jezdeni i na zavody. Vetsina zavodnich pasu je delana na HANS system a na dalsi upravy vozu a neni sance na zapis do TP (mysleno nikde v EU) a jezdit s tim po silnici je proste ulet (oblecenej, helma, hans, atd) Takze srovnavam srovnatelne a to cemu se venuji. Je to jako srovnavat skorepinu a pohodlne Recaro. Nechces mi snad tvrdit, ze to pohodlne Recaro bude jasne horsi na bezpecnost, netreba kvality, atd atd?
04.11.2013, 12:43 |
gizmi Jinak kvalitou (u Schrothu) je to trebas na stejne urovni, jen je pas uzpusoben na uziti bez tech veci na zavody a hlavne je rozepinaci = mohu vezt lidi a naklad v aute + v normalne fungujicich zemich ma schvaleni TUV. Pokud clovek nejezdi primo zavody, kde vyzaduji FIA homologaci ktera neco stoji, tak zbytecne kupovat.
Tuner#2: Myslel jsem to tak, že výrobky od OMP nejsou předražené, jako např. Sparco.
Nevím, jestli za to můžou ve Speedpro, ale ceny jsou více než snesitelné.
Spousta světových závodnických ikon jezdí OMP, neobával bych se o kvalitu a bezpečnost.
Seděl jsem v několika sedačkách OMP a nevím, co bych jim vytknul, jen tvrdší sezení, ale to odpovídá konstrukci, to není vada, ale vlastnost :) Viděl jsem i ježděnou sedačku třeba 5-7 let a vypadala pořád dobře, nepotrhaná, pořád černá - je pravda, že pán se o vše staral a např. neměl tendence si do ní sedat s klíči na opasku apod.
Osobně jezdím denně Sparco Sprint - pro mě extrémně pohodlná měkkoučká sedačka trubkové konstrukce, navíc relativně za pár korun. Mám rád měkká sedadla, ale chápu, že někomu vyhovují tvrdší skořepiny :)
Pokud chceš něco pěkného, kvalitního a za rozumný peníz, OMP, kterou sis vybral je jasná volba ;)
Co se týče pásů, míval jsem úzké Sabelty a poslední 2-3 roky jezdím široké a opravdu tlusté LICO, což by měla být nějaká odnož Sparco, ale to je jedno. Samozřejmě FIA homologace. Pohodlí při jízdě obrovské až nesrovnatelné s čímkoliv. Jsou to 6body, ale jezdím je jen jako 4 body, aby mi netahaly kalhoty a netlačily na pytlík :D
Co píše gizmi je zajímavé, ale nevím tedy, proč se všude v rally jezdí široké pásy...
04.11.2013, 13:55 |
gizmi -Hans-: protoze tam se pouzivas ty (hans) a dalsi bezpecnostni prvky. Tam je to v poradku ;) Jinak speedpro ma skvele ceny, protoze u dost veci berou napodobeniny :D To je cele kouzlo. Na druhou stranu nikdy jsem s nima nemel problem. K sedackam: taky mam nejlepsi zkusenost prave se Sparco a to REVka. Ale cena tomu odpovida. OMP je myslim hodne dobra volba.
Uplne si dbocil. Ale to je jedno. Reagoval jsem jen na Tvuj post. O Sparcu a humusu. Je zvlastni zavrhnout kvuli tuningovemu pasu veskery sortiment vcetne profi pasu. Debata se strhla uplne nekam jinam a odpoved stejne nemam :) tak toho nechame ;)
04.11.2013, 20:33 |
gizmi Rajdlos: ja nekde zavrhl veskery sortiment? Aaaaaaha :) Nuz dobra. Ocividne nechapes, ze ja si radeji koupim original, ktery jde s dobou a firma dela jen to, nez vyrobek od zname firmy, ktera nema vyvoj a jen z duvodu pokryti kompletniho sortimentu sahne po necem, na co si da sve logo. Sparco jsem mel nekolikrat sedacky - hlavne REVka jsou super. Rozhodne nerikam, ze je to spatna firma, ale proste v pasech nehraji prim a nevidim duvod ke koupi. Ja se venuji kategorii street a tam proste sparco prodava zverstva. Ve finale na 100% jsem presvedcen, ze i v profi tride (FIA homologace) budou Schrothy lepsi. Proc? Protoze se tomu venuji a jsou jednickou. Ostatni jen pouzivaji jejich patenty. Tot vse ;)
gizmi: ne, to Ty stále nechápeš, že to jsou jen pouze Tvé hypotetické domněnky, které nemáš ničím a nijak podložené, pouze Tvým názorem :) Proto dále diskutovat je zbytečné :)
Zkus si přečíst po sobě co jsi napsal:
Trebas Sparco pasy jsou humus jak kvalitou, tak zpracovanim a je videt, ze proste delaji vse a pasum se nevenuji.
proste jen prodavaji sve veci se svym logem. Pasy maji proste strasny, mel jsem v rukou nekolik kusu a pokazde humus.
Nejednou to obracíš pouze na street, no hochu začínáš v tom plavat silně :)
A zkus si precist par testu na netu na Sparco :)
[ Link ] A věř mi, že tento týden si dám tu práci a zjistím kde vyrábějí ;)
04.11.2013, 21:02 |
gizmi Tak znova :D
Tuner chce pasy na uzivani BEZ HANS systemu. Ty neustale doporucujes Sparco, ktere ve streetu dela smejdy, nebo zavodni, ktere nejsou bez HANS systemu vhodny. Tak ti nevim, kdo z nas dvou je zmatenejsi. Stale ti opakuji, ze se bavim o kategorii, ktere se venuji a to je street.
Zjisti kde, kazdopadne pouzivaji patenty Schrothu a to pekne zastarale :D Nevidim v tom co jsem psal nikde nic nepravdiveho.
Neee prosím už fakt ne :D Já opravdu v tomto příspěvku Sparco nikomu nedoporučoval, stačí si ho celý přečíst a vlastně jsem tu ani nebyl a už nebudu :)) Chtěl jsem pouze jednoduché vysvětlení, které jsem stejně nedostal :D
05.11.2013, 16:11 |
Honza2.016v | Upraveno: 2013-11-05 16:12:44
kámoš má na prodej pásy RRS kupovaný 2 roky z5, nikdy nepoužitý...kdyby náhodou...
jsou teda červený a jsou to přesně ty na fotu -
[ Link ] - můžu poptat cenu/a zda li jsou aktuální..je furt na vážkách zda je do auta dávat, nebo ne.. to uvidí až po rámu...
máme je ve 2 závoďákách a super poměr cena/výkon (na autokros to "stačí"..:))
Rajdlos a -Hans- díky za reake a potvrzení výběru.
Dnes jsem si byl vyzkoušet sedačku a záda, ramena, hlava vše OK, podpěra stehen taky, jen na ten zadek by mohla být o chlup širší a to nemám ani 80 kilo :-/ Sice se to časem asi omačká, polstrovaná je na bocích hodně oproti tomu co mám.
gizmi: Nějak nerozumím tomu v čem by měla být 50tka lepší jak 75mm hlavně právě přes ramena. U toho pasu asi stačí 50mm a je to možná i lepší a asi proto to Schroth má u lepších pásů zkombinované. Co se týče návleků, to nesnáším a nevidím ani důvod proč by 3" musel být používán s Hans? Hans je stejně dobrý tak max. to formule kde se Tě hlava moc nehne, na rallye je to dost diskutabilní a způsobilo to řadu zranění. I proto dnes hodně jezdců jede sedačky "ušáky".
Ale k věci, tohle se mě líbí hned z několika důvodů:
1. Široký pás přes ramena/klíční kost, úzký dole.
2. Desing přesně jaký si představuju, černý a žluté logo.
3. Uchycení přes klasické šrouby do sériových otvorů
Dokážeš zjistit cenu za pár nové?
[ Link ]
Honza2,016V: Červený nechci :-/
2" nebo 3" - až člověk dá pořádnou ránu ve 2" a 3" tak potom uzná, že ty 3" přes ramena nejsou pro srandu králikům -klíční kosti a hrudník ti poděkujou, protože nebudou tak dlouho bolet a i modřiny budou měnší..:)
.. pas a mezi nohy stačí klidně 2" ale ramena 3"...
praktický zkušenosti z autokrosu...
Nez se tady pohadate...mate nekdo zkusenost s polskejma sedacka MIRCO?
07.11.2013, 07:30 |
tj Tez by me mozna zajimali.. psal jsem mail ale v anglictine se jim asi odpovidat nechtelo a cestinu jsem riskovat nechtel...
Tak jaká, už je koupeno? :)
-Hans- zatím ne u mě je to dlouhodobý plán a čekám na gizmiho co vymyslí :)
Tuner#2: Ok, budu trpělivý :D
Jinak aby jsi neřekl, že krom baráku nic neřeším, tak dneska koupené ostré řízení na dlouhé zimní večery ;)
Pěkný, krátké řízení taky potřebuju, ale nevím, jestli to stihnu dořešit do začátku sezóny. To sis nechal dělat? Kdyžtak by mi zajímalo kde a případně co za to chtěli. Klidně do mailu. Dík
P.E.T.R: Je to dělané přesně podle plánku 130L/A a dělal to kdysi jeden kluk ve velkém. Pak bylo problém ho dohnat a teď se trochu komunikace uvolnili a našel doma ještě pár kousků. Cena byla 2900,- tak jak vidíš, ale výroba cca. 4 roky zpět.
Co treba Bimarco? Videl jsem ty polsky Mirca a to asi nee, alespon pro me. Za to jsem se hoodne zadival do Bimarco Expert ci Futura..
Tuner#2: Dobrý :) To je šikovný upgrade :)
P.E.T.R: Kdo by nechtěl strmé řízení... ;) :)
gizmi nějak pořád spí... :)
BTW co říkáte na tohle?
[ Link ] Je to origo?
28.01.2014, 14:48 |
Tuner#2 | Upraveno: 2014-01-28 14:51:19
JJ už jsem to dnes ráno probrali v kartě mého auta na virtu. Jasná čína, je otázka jak moc je to problém? Zrovna ty černé Sabelty by se mě líbili a nebo fakt raději dáš šestku za jeden pás u "šrotu"?
BTW to tam jako číňan vyfikne Made in Japan a FIA homologaci a nasrat? Co pak, kdyby s tím auto jelo fakt nějaký závod? To je dnes doba :-/
28.01.2014, 14:55 |
AR Tak můžeš s kámošem právnikem dát na číňana žalobu :-D
AR: Ty seš fakt chudák, ještě že Tě na virtu už mají plné zuby a Tvé příspěvky putují hned do odpadu...
28.01.2014, 15:27 |
AR Tak né každý může být takový king jako ty. A ano jeden jediný můj příspěvek tam putoval, mel jeden úkol a ten splnil takže mě to žíly nerve ;)
T2: neboj oni lidi, co kontroluji FIA homologace to poznají :) Pán nám to právě říkal na prodejně.
15.11.2016, 18:05 |
Tom_ Jaky pasy doporucujete? S tim, ze bych rad nejaky origo, ale zase nepotrebuji pasy za 7t/ks...Mate zkusenost nekdo s RRS?Vim, ze maji homologaci FIA, tak jestli je to pravda nebo nejaky fake :D
mam zajem o tyhle
[ Link ] popriklade jina barva :D
[ Link ] [ Link ] Takze mi jde hlavne o to, aby byly kvalitni. O znacku mi nejde, spis jakoze o fakt, ze ty pasy jsou homologovany dle pravdy/testu a jsou kvalitni a je vcelku jedno, kde jsou vyrobeny...Vim, ze delaji i ostatni vybaveni posadky od kukel,helm, kombinez atd...
RRS je takova lepsi cina, lze to potkat i v autech na republice, takze asi proc ne. Ja bych ale mrknul na ceny OMP na speedpru, kdyz chytnes akci, tak cena je srovnatelna a treba presky to ma nepochybne lepsi s brzdou. S OMP se ani v Moste nemusim dotahovat...
15.11.2016, 18:22 |
Tom_ | Upraveno: 2016-11-15 18:25:58
No mne jde taky o to, aby to barevne ladilo v aute. Coz je sice detail, ale nerad bych mel kazdou vec jinou barvu :D
tyhle mas?
[ Link ] jaky je rozdil mezi tim nahore a timhle?
[ Link ]
JJ mám tyhle 6ti body, používám je jako 4 a plně to na moje účely postačuje. Mám černé viz. foto.
Jinak na speedpru rozdíl žádný není, ten 1ks ve výprodeji je černý a bude vrácený a nebo nevyzvednutý kus od zákazníka, který mu objednali a on nekoupil.
15.11.2016, 18:35 |
Tom_ A kvalita zpracovani dobra jo? No cena je to pekna, to je fakt :)
Já bych řekl, že výborná, jak říkám přesky a jejich systém brzdy je super, zatím jsem nikdy neměl problém a pocit se muset dotahovat. Starý pásy jsem zatahoval každou rovinu a co jsem seděl v RRS, tak se taky měli tendenci povolovat. Tady a na druhé fotce vpravo jsou vidět i detaily zpracování:
[ Link ]
15.11.2016, 18:57 |
Tom_ Tou brzdou myslis pri povolovani aretace pasu? Jeste jsem premyslel o TURN ONE pasech, ale je fakt, ze za tu cenu to OMP vypada fakt kvalitne.
Ano, ty přesky které postavíš o 90°aby jsi se z pásů povolil pohybem hrudníku dopředu a následně pak vycvaknul zámek.
15.11.2016, 19:18 |
Tom_ Ok, dekuji za informace. Pokud ten pas tam vydrzi jeste 3 tydny tak ho vemu urcite :D ale myslim si, ze uz tam nebude za tu cenu. Mam toho ted hodne nakoupeno, tak musim opatrne :D